07 Mei 2010

Gambar Scan baby....

Bila kemas rumah semalam aku terjumpa buku REKOD KESIHATAN IBU, yang digunakan akan digunakan oleh setiap wanita yang mengandung dan perlu disimpan untuk rujukan akan datang , so aku nak share dengan kiorang , Waktu aku mengandung dulu, aku scan 3 kali. pertama waktu aku usia kandungan aku 3 minggu, Waktu tu aku nak pastikan tul ker aku mengandung, Waktu tu aku scan kat Klinik dR.Rozmey Che Din yang terkenal dengan Jus Mate 5 tu, Sekarang ni, klinik tu dah ditutup dan dijadikan pusat pengeluaran barang JUS MATE 5
gambar ni waktu aku dah sarat, ni pun ambik hati ma kat kampung ..
Dia duk asyik aku pergi jumpa bidan suruh pegang perut nak pastikan keadaan baby (Biasa la ikut adat)..
Aku malas nak pergi cari tok bidan so aku terus pergi jumpa doktor.


Ni gambar scan waktu kandungan aku nak masuk 8 bulan, gambar ni 3D, Kat sana kita leh mintak doktor simpan gambar yang tunjuk baby bergerak dalam kandungan kita di dalam Cd.
tapi bayaranya perlu ditambah.
Gambar scan ni cukup jelas dan gambar ni hampir sama dengan wajah Fitrah waktu lahir,
Kalau kiorang nak scan baby, cari la klinik yang sediakan perkhidmatan scan 3D atau 4D.
Memang Berbaloi

1 comments:

Dzasc Skachers berkata...

semoga baby anda selamat dilahirkan :) dan menjadi seorang yang membawa keberkatan di dunia ini :)

http://www.easy-share.com/1910154605/komputer.rar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...